Söndag!

Hej hej! Idag är det söndag och i morgon är det skola... Idag har jag varit i stan med mamma och pappa =) Först var vi på Tampis i Findland och sen for vi till min fammo i Findland. Där fikade vi och sen for vi till K-rauta i Sverige ;) Vi har ätit lax och potatis =) Mums! Sen till efterrätt åt vi socker-kaka =) Jag har inte varit med någon idag. Föresten fick jag mammas gamla I phone 4s =) Så vi har bestält ett nytt skal till den =) Jaa det var allt! Hejdå! Xoxo// Idde <3
Psst! Fick I phonen i Fredags!!

Länken till mitt nya skal som mamma beställde : http://fyndiq.se/mobiltillbehor/iphone-4-skal-alla/?gclid=CPP42oqW2bMCFQd2cAodRU4Asg#73300-justin-bieber-skal-till-iphone-44s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0