My Day

Hallu!!

Jaa, jag vet att jag inte är bra på att uppdatera min blogg..... Men har ganska mkt i veckorna men ska nu försöka att blogga under sport lovet. De flesta har kanske redan fått sport lov men i får i morgon =) ( Alltså på Fredag! ).

Jaa idag slutade jag 14:30 för att jag hade trä-slöjd, i skolan så har vi hälso vecka så idag hade vi SPA!!! Det var kul! =)

Men första lektionen så hade vi matte test! Men det gick ganska bra, jag fick 91/100 så jag är ganska nöjd =)

Imorgon ska vi åka mini-vasaloppet med skolan så far vi och äter och sen får vi SPORT LOV!!!!!!!

Men jag har varit på innebandy idag och det gick bra =)

Men det var de Hejdå! Xoxo// Idde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0