Kvälls inlägg

Tjabba tjabba!
Ligger just nu på sängen och chillar litte =) jag har varit i duschen för jag har spelat innebandy idag =) Jag är också på Facebook och chattar med en av mina kompisar som har ganska nyss fått FB =) Jaa vi skolan har också varit på Teknikens Hus i Luleå =) Det var kul där, vi var där från morgonen till 15:00 =) Sist jag var där så var jag
2 år! Jaa jag vet inte så mkt vad jag ska skriva..... Tråkigt, förlåt om våra inlägg har varit korta men vi  vet som inte så mkt vad vi ska skriva.... men jag vet! Jag kan säga vad jag ska ha för kläder i mon och vart jag har köp dem:

Ett vitt T-shirt med en flicka på och den är frän Lindex
Ett par vita strumpbyxer som är från Lindex ;)
Och ett par svarta på leggins med nitar på som är från Lindex ;)
Haha allt är typ från Lindex ;) Aja hejdå!
XOXO// Idde

Dagens bild:



OBS! Inga dumma komentarer!! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0