Hallå!!

Hallå tittare!
Idag så har jag varit i stan från 08:00 till 14:00! Vi har haft teater träning och vi kommer också ha i mån och på Onsdag för som ni vet så har vi ju föreställning då=) Alltså är det 2 dagar kvar!!! Jag är just nu hungrig men skit i det ;) Jag och Allo har fått en ny pästis ;) Pästis är Bästis och hon heter Emma ( vet inte vad hon heter i efternamn så behöver endå inte säga det =) ) Vi kallar hon för pästis eller Emma H, vi har haft hård träning... Jobbigt! Var TVUNGEN att vakna 06:40!! Åhh samma i mån! Tror nog att jag snart ska ducha ;) Vi kommer också få Emma H s' nummer i mån =) jag är nu på FB och på YT. Lyssnar på : Call me Maybe med carly Rea Jepsen. Jaa jag tror jag duchar på mårgonen i stället ;) Hoppas det =) Heiidå! Syns kanske i mån vem vet= =)
// XOXO Idde <3

Dagens bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0