Fredag! Redan?

Jaa är det redan Fredag? Det var ju typ nyss Måndag ;)
Jaa veckorna går snabbt =) Jag har varit med Ange och Emma idag, blev jagade av Emmas lilla sysster och en i 2:an!! Som tur så var Emma där så sa hon att dem skulle stika för när jag sa det så gjorde dem inte det!! Om inte Emma skulle ha sakt det så skulle dem komma hem till mig!! :O
Iaf så var jag med Emma sen, asså på kiosken så har dem dålig sörvis!! Vi skulle ha 6 hamburgare med då fick vi 8! Och skulle vi ha en pizza med kebab och skinka med i stället fick vi kebak och lax!!! Jag ska snart och sova..... Jaa jag har inte gjort så mkt än det, eller jo jag har också bakat choklad bollar men jag åt upp alla nästan ;)
Jaa jag ska nog gå.... Hejdå! Har det bra och god natt! <3
XOXO// Idde <3

Dagens bild:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0