Cha cha bloggen!

Cha cha bloggen!
Idag har det varit jätte fint väder =) Bra!
Det har varigt mkt sol och det högsta det har varit ute är 28+ grader!
Ingen Allo idag =( Men jag har varit med Emma och Julia =) Emma har sovit hos mig =)
Tänkte blogga igår men orkade int... Sory :/ Idag har vi fått sköldpadan med jag har ingen bild på den men det kommer kanske i mån =) Förresten så blev det inge bilder från skolavslutningen =( Just nu sitter jag iallafall på soffan med pappa.... Vi har också varit på orgentering idag, not funny!
Jaa jag har inte gjort så mkt idag ;) Jag lyssnar på musik nu som vanligt.....
Okej men hejdå! Syns kanske i mån!

XOXO// Idde <3

Dagens bild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0